Κυριακή 26 Μαΐου 2013

ΟΧΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝ

Εκατοντάδες αναγνώστες μου, που διαβάζουν με προσοχή τα άρθρα μου, επικοινωνούν μαζί μου και εκφράζουν την έντονη ανησυχία τους για την δραματική κατάσταση, στην οποία οδηγήθηκε η χώρα μας από τα δύο κόμματα εξουσίας – ΠΑΣΟΚ – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Μαύρες μέρες για το 80% των Ελλήνων. Μεταξύ των πολλών δεινών, βουλιάζουν και τα ασφαλιστικά ταμεία των εργαζομένων και των συνταξιούχων.
Ώστε λοιπόν έρχονται μαύρες μέρες για τους συνταξιούχους δικηγόρους; Τα ασφαλιστικά μας ταμεία βουλιάζουν; Οι συντάξεις θα οδεύσουν σιγά-σιγά προς την πλήρη εκμηδένιση.
Και αμέσως μετά όλοι αναρωτιόντουσαν.
Αλήθεια μπορεί να γίνει κάτι ή ο κατήφορος θα φτάσει ως τον πάτο;
Θα μείνουμε εντελώς χωρίς σύνταξη και περίθαλψη τις τελευταίες μέρες της ζωής μας;  
Εσύ τι προτείνεις; Βλέπεις να υπάρχει κάποια λύση στο πρόβλημα; Γιατί εμείς, για να πούμε την αλήθεια, δεν βλέπουμε καμιά σωτηρία, όπως έχουν σήμερα τα πράγματα στην Ελλάδα.
Αμέσως μόλις άκουσα αυτά τα λόγια, μου ήρθε στο μυαλό μια ατάκα που πέταξε στο γραφείο μου πριν αρκετά χρόνια ένας πελάτης μου, όταν του είπα ότι η υπόθεσή του είναι πολύ δύσκολη και έχει ελάχιστες πιθανότητες να ευδοκιμήσει στα δικαστήρια η σχετική προσφυγή και τον ρώτησα αν παρ’ όλα αυτά θέλει να προσφύγουμε στα Δικαστήρια:
«Η μητέρα όλων των αποτυχιών είναι η εγκατάλειψη των προσπαθειών».
Η κουβέντα αυτή μου φάνηκε πολύ σοφή και από τότε καρφώθηκε στο μυαλό μου και πολλές φορές την χρησιμοποιώ μπροστά στα δύσκολα, ακόμη και στα πολύ δύσκολα, που φαντάζουν ως ακατόρθωτα.
Αυτό συνέστησα σε όσους μου εξέφρασαν την απαισιοδοξία τους και την γνώμη ότι «τίποτα δεν μπορεί να γίνει» στο ζήτημα που μας απασχολεί. Αυτό συνιστώ και σε όλους τους Έλληνες που πασχίζουν για την λύση των προβλημάτων τους. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ. Χωρίς έντονες και επίμονες προσπάθειες, χωρίς συνεχείς και συστηματικούς αγώνες, χωρίς πάλη τίποτα δεν θα επιτύχουμε.
Τα παραπάνω είναι μερικές από τις προτάσεις που σκέφτομαι αυτή την στιγμή. Ασφαλώς υπάρχουν και άλλες.

Αλλά για να γίνουν και προπάντων να υλοποιηθούν χρειάζεται να καταπιαστούμε σοβαρά με τα ζητήματα και να πάψουμε να υποτιμούμε και την σοβαρότητά τους και τον επείγοντα χαρακτήρα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: