Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΘΗΚΟΝ



Η υποχρέωση που πηγάζει από την συνείδησή μας, από την πολιτεία, από την κοινωνία, τον ηθικό νόμο και την Ορθοδοξία, είναι πρωτίστως η προάσπιση της εδαφικής μας ανεξαρτησίας, η διαφύλαξη της Εθνικής μας κληρονομιάς, το κράτος που θα κυριαρχεί το Δίκαιο, η Ισονομία και η Ισοπολιτεία και όλες οι ηθικές Αρχές και Αξίες.

·                «Οι λαοί πρέπει να γνωρίζουν και να τιμούν την ιστορία τους και να διεκδικούν το Δίκαιο και τα εδάφη που τους ανήκουν και ήταν αιωνίως ελληνικά όπως η Κύπρος και η Βόρειος Ήπειρος»
                                          ΠΑΝΟΣ ΚΡΙΚΗΣ

·                «Εγώ γραικός γεννήθηκα, γραικός θε να πεθάνω».
                                              (Αθανάσιος Διάκος)

·                «Πατρίδα μου!», αυτή τη λέξη πρόφερε ο πληγωμένος βαριά Παύλος Μελάς στη Σιάτιστα της Καστοριάς μας, κι ύστερα άφησε τη γενναία και ηρωϊκή ψυχή του να φτερουγίσει στον ουρανό.
·                Ο Ιωάννης Μεταξάς διερμηνεύοντας, εκφράζοντας την επιθυμία του Ελληνικού Λαού, στην πρόταση του Γκράτσι, απήντησεν αποφασιστικά : ΟΧΙ!

·                Η μαθήτρια Σοφία Μελισσανίδου, εκπρόσωπος του ακριτικού Έβρου στη Βουλή των Εφήβων (1997) φώναξε με όλη τη δύναμη της φωνής της : - Είμαστε Έλληνες.

·                Είμαι Έλλην! Το καυχώμαι, το διακηρύττω, ξέρω την καταγωγήν μου και πράττω το καθήκον μου έναντι της Ελλάδος και της ευαίσθητης αυτής ακριτικής περιοχής που λέγεται «Καστοριά», και που είναι παντελώς παραμελημένη από το αναξιόπιστο, εγωκεντρικό και γραφειοκρατικό κράτος των Αθηνών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: