Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΜΟΥ

Κατ’ αρχήν τα άρθρα μου αγγίζουν ποικίλα θέματα, όπως πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά, ιστορικά, δικαιοσύνης, διάφορες σκέψεις αλλά και εποικοδομητικές προτάσεις για τη λύση αυτών των θεμάτων, με το κύρος της προσωπικότητάς μου. Επίσης, ενημερώνω τους απανταχού αναγνώστες μου για θέματα παντός επιστητού, δηλαδή για όλα.
Ειδικά σήμερα, λόγω της βαθιάς γενικής κρίσης και παρακμής, της εκχώρησης μέρους της εδαφικής μας κυριαρχίας, της πλήρους οικονομικής εκχώρησης και την πλήρη υποδούλωση της Ελλάδος και του λαού της σε ξένα κέντρα εξουσίας, όπως στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ)¸ στην Τρόικα, στην Γερμανική κυβέρνηση και άλλα κέντρα λήψης αποφάσεων, προβάλλω τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα και οι πολίτες της, στηλιτεύω την πολιτική, τους πολιτικούς και όλο το υφιστάμενο σάπιο, διεφθαρμένο και αποτυχημένο πολιτικό σύστημα και κατεστημένο που δεν ανταποκρίθηκε έστω και στοιχειωδώς στις απαιτήσεις των καιρών και στις προσδοκίες του λαού της.

Επίσης είμαι καταγγελτικός για γεγονότα, πράξεις και καταστάσεις που προκαλούν ανεπανόρθωτη και καταστρεπτική ζημιά στη χώρα, σε πράξεις και πολιτικές που ζημιώνουν άμεσα ή έμμεσα βαθμιαία το Δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον, την Ελλάδα και τον Έλληνα, όπως π.χ. η πολιτική και ηθική στήριξη των ανεκδιήγητων συγκυβερνητών μας Σαμαρά – Βενιζέλου στον Ομπάμα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση και σε βάρος της Ρωσίας, πολιτική επιλογή που έχει βαριές και δυσμενείς οικονομικές επιπτώσεις και εις βάρος των Καστοριανών, ιδίως των Γουνοποιών μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: