Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

ΕΝΑ ΕΓΚΑΡΔΙΟ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Φίλοι και φίλες,
Με τα πολυάριθμα, πολύμορφα, ποικιλότροπα, ηθοπλαστικά και μεστά πατριωτισμού άρθρα μου, και γενικά με το πλούσιο και λαμπρό πνευματικό μου έργο, επιθυμώ να στείλω ένα εγκάρδιο, φιλικό μήνυμα συμπάθειας και αγάπης, σε όλους τους νέους και νέες της Ελλάδος, που σήμερα υποφέρουν τα πάνδεινα και μαστίζονται από την έλλειψη εργασίας και απασχόλησης, από κάθε είδους προκλήσεις, δοκιμασίες και δυσκολίες, πώς όσο αντίξοες κι αν είναι οι συνθήκες της ζωής σας σήμερα, αν αποφασίσετε και θέσετε υψηλούς στόχους, αντίστοιχους βέβαια με τις δυνατότητες και ικανότητές σας, είναι δυνατόν να τους επιτύχετε, αν βέβαια εργαστείτε, έντιμα, ευσυνείδητα, συστηματικά, με υπομονή, επιμονή και ιδίως με αγάπη προς την πατρίδα, την Ελλάδα μας, το κέντρο που αναπτύχθηκε ο πολιτισμός, η άμεση Δημοκρατία, η λαϊκή κυριαρχία, το σύνολο δηλαδή των πνευματικών δραστηριοτήτων του ανθρώπου, αλλά και το πολιτικό σύστημα κατά το οποίο η άσκηση της ανωτάτης πολιτικής εξουσίας ασκείται απευθείας από τον λαό χωρίς την μεσολάβηση αντιπροσώπων, όπως γίνεται σήμερα, με αποτέλεσμα να νοθεύεται η έννοια της Δημοκρατίας.
Για μένα, αγαπητοί μου νέοι και νέες, οι προϋποθέσεις όπως θα διαπιστώσετε από το βιογραφικό μου σημείωμα, ήταν τις περισσότερες φορές αρνητικές, γιατί έζησα, αυτά που λέμε, τα πιο όμορφα χρόνια της ζωής μου, τα νιάτα μου, τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια, στις δύο δεκαετίες του ’30 και του ’40, δύο δεκαετίες με πολλές συμφορές και δεινά, όπως π.χ. η δικτατορία του Ιωάννη Μεταξά, ο πόλεμος του ’40, η κατοχή, η πείνα, η Εθνική πατριωτική έξαρση, η Καθολική Εθνική μας  Αντίσταση, αλλά και τα πολλά άγη. Δεκαετίες δύσκολες για την πλειονότητα των Ελλήνων και φυσικά για την οικογένειά μου και για μένα. Παρά τις διώξεις, τις ταλαιπωρίες και τους κατατρεγμούς, διότι συντάχτηκα με τις πατριωτικές δυνάμεις της Εθνικής ΕΑΜικής Αντίστασης, δεν λύγισα, δεν λιποψύχησα, δεν συμβιβάστηκα. Γι’ αυτό και πέτυχα τους δύσκολους, μακροπρόθεσμους και υψηλούς στόχους που έθεσα, δουλεύοντας με σύστημα, με υπομονή και επιμονή και πείσμα, μελετώντας εντατικά και προσεκτικά βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά, αρχαίους Έλληνες και Ρωμαίους συγγραφείς, φιλοσοφία, ιστορία και παν επιστητό. Επίσης, σας συμβουλεύω και σας προτρέπω, εκτός από τους κλασσικούς Έλληνες και Ρωμαίους συγγραφείς, να διαβάσετε τους «Παράλληλους Βίους» του Πλούταρχου, τους νεοέλληνες διαφωτιστές συγγραφείς, τους διαπρεπείς ξένους πνευματικούς ανθρώπους του διαφωτισμού, Βολταίρο, Μοντεσκιέ, Ντιντερό, Ντ’ Αλαμπέρ, Ρουσώ και άλλους, την Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη. Η ζωή αγαπητοί μου αποκτά πραγματικό νόημα, όταν τίθενται οι στόχοι και όταν αυτοί οι στόχοι πραγματοποιούνται.

                                  Γειά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: